Esp - pengedar shaklee banting dan shah alam

Apakah susu soya yang sedap dan berkhasiat ?

Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amino Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian
Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.
Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP (Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.
Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones
Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafein.

Testimoni ESP

Jom baca byk feedback positif oleh pengguna esp :

1.Esp bantu kecutkan jerawat dan licinkan kulit muka

2. Esp bantu penyusuan berjalan lancar...susu makin pekat dan baby tidak meragam...

3. Selain drpd diminum,esp juga boleh dibuat masker utk disapu di wajah...

Resipi nk buat masker akan sy share yea....

So kalo berminat nk oder esp bolehla pm@wassap adah yea....hrga sebekas esp (850gram) berharga rm150...tahan dalam 2 bulan jika minum seorang....utk dptkan hrga yg lebih special boleh cepat2 wassap adah yeaa.....

Cod area banting dan shah alam
Pm@wassap@call : 0192107551




0 comments:

Post a Comment