Cyst, Fibroid Kecut dengan GLA Complex

Fibroid sangat berkait rapat dengan hormon.. Kalau tak operate bila dah menopous akan kecut sendiri.. Tapi kalau dah besar, agak-agak selesa tak??? Ramai yang buat keputusan operate. Tapi kebarangkalian untuk tumbuh semula tinggi.. 

Punca berlakunya pertumbuhan cyst & fibroid ini adalah disebabkan ketidakseimbangan hormon dalam tubuh badan kita. Pertumbuhan luar biasa ini berlaku pada sel didalam rahim wanita dan adakalanya tumbuh di dalam ovari. Oleh itu pengambilan supplemen amatlah digalakkan sebagai langkah-langkah pencegahan.

Ramai yang mengambil GLA Complex sebagai penawar.. 

GLA Complex adalah vitamin yang sangat digalakkan bagi pencegahan masalah cyst & fibroid ini. Ia bukan sahaja dapat mencegah, malah dapat juga membantu menghilangkan dan merawat masalah cyst & fibroid ini. Tapi jangan salah faham pula yer, GLA Complex hanya membantu..rawatan terperinci dari doktor pakar juga amatlah disarankan bagi merawat dan mencegah masalah cyst & fibroid. GLA hanyalah supplemen sebagai usaha untuk mencegah dan merawat penyakit ini.

GLA complex ni apa?? 
EPO shaklee.. Tapi shaklee tak ekstrak GLA daripada EPO sebab kandungannya rendah.. Shaklee ekstrak daripada borage oil, sunflower oil.. Menjadikan % GLA jauh lebih tinggi daripada EPO itu sendiri.. Di dalam GLA complex terdapat sedikit kuantiti Vitamin E.. Kalau cek ingredients ada palm oil.. Haaaaa jangan tak tahu, palm oil kaya sumber vitamin E semulajadi.. D-alpha tocopherol gitu.. 

Sebab tulah GLA ni unik.. Ramai wanita yang alami masalah berkaitan hormon pulih seperti biasa.. PCOS, Fibroid, benign tumor, endometriosis, Cyst, period, kesuburan.. 

Jadi, kaum wanita semua lengkapi diet harian anda bagi menjauhi penyakit yang ditakuti oleh kita semua dengan mengamalkan GLA Complex. Bukan itu sahaja, GLA Complex juga menjadikan hormon lebih teratur, melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. Sebagai bonus, kulit kita pun jadi cantik dan halus.

♥ Sharing is caring ♥ .. Anugerah yang tidak ternilai terhadap insan-insan di luar sana apabila diri ini dapat membantu mengubah taraf kesihatan dan taraf kehidupan mereka..

JOM ORDER SEKARANG!!!:

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN.??
Sila hubungi saya segera :
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Perunding Vitamin Anda : 

❤ Assaadah mohamad
❤Sid 955581 
❤Shaklee ID [ No : 955581] 
❤Contact No : 0192107551
■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 955581 untuk dapatkan supplement anda■■

0 comments:

Post a Comment